.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاری یادواره شهدای تیپ3 سپاه کربلا مازندران

 به گزارش "خبرنگار شمال نیوز " یادواره 399 کبوتر خونین بال تیپ سوم پیاده امامت سپاه کربلا ی مازندران با حضور گسترده یادگاران سالهای حماسه و ایثار و خانواده های معظم شهیدان و قشرهای مختلف مردم در شهرستان چالوس قدمگاه بیش از 21 هزار شهید غرب مازندران و استان گیلان برگزارشد.
مسوول اسبق اطلاعات و عملیات لشگر خط شکن 25 کربلا در جنگ تحمیلی با اشاره به اینکه دفاع مقدس حماسه جاویدان حافظه تاریخی ملت ایران و برگ زرین تاریخ معاصر کشور است افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا برهمگان واجب و تکلیف است زیرا اقتدار - عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی در عرصه های سیاسی - نظامی - علمی و فناوری و پزشکی و ... مرهون خون پاک شهداست.
سر تیپ دوم پاسدار اکبر پاشا کجوری در رابطه با نقش محوری لشگر 25 کربلا در روند معادلات سالهای دفاع مقدس اظهار داشت : لشگر همیشه پیروز 25 کربلا و بسیجیان دریا دل آن در 27 عملیات ظفرمند همچون بیت المقدس - والفجر 8 - کربلای 4 - کربلای 5 - آزاد سازی مهران و ... حضور مقتدرانه و تاثیر گذار داشت .
وی در ادامه با ارائه آمار تفکیکی در رابطه با نقش رزمندگان سپاهی و ارتشی در جبهه های نبرد حق علیه باطل گفت : در طول سالهای دفاع مقدس سپاه در 59 عملیات مستقل - ار تش در 51 عملیات مستقل و 4 عملیات ایزایی و 2 عملیات پشتیبانی حضور داشتند و 69 عملیات مشترک نیز توسط سپاه و ارتش و 17 عملیات چریکی و نامنظم توسط شهید چمران و یارانش ساماندهی و انجام شد که قریب به بیش از 90 درصد این عملیاتهای غرور آفرین منجر به پیروزی رزمندگان سپاه اسلام گردید.
این مقام ارشد سپاه پاسداران سر منشاء قیام های بیداری منطقه را برگرفته از مکتب امام خمینی (ر ه ) و قیام الهی ملت ایران در سال 1357 دانست افزود : موج اول بیداری اسلامی با سقوط حاکمان مستبد تونس - مصر و لیبی خاتمه یافت و با تسخیر لانه جاسوسی و فساد رژیم غاصب اسراییل در قاهره به دست انقلابیون مصری موج دوم بیداری مسلمانان آغاز شده که انشا ء ا... تا فرو پاشی خاندان ظالم آل سعود - آل خلیفه و آل صالح در عربستان - بحرین و یمن تداوم خواهد داشت.
سردار پاشا تصریح کرد : بیش از 1/5 تریلیون دلار از سرمایه های نفتی و ارزی کشورهای عربی از جمله تونس و لیبی در بانک های کشورهای سلطه جو غربی از جمله آمریکا بلوکه شده است . استکبار جهانی و سازمان همکاری های نظامی ارو پا و غرب ( نا تو ) با همین سرمایه های کشور های عربی مسلمان و ستمدیده خاورمیانه انواع سلاحهای مدرن و کشتار جمعی را ضد مردم این کشورها استفاده می کنند. 


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

عباس 27 ارديبهشت 1392
سلام وقتی کتاب نورالدین عافی را می خواندم با خود می گفتم کاش یک نفر از خاطرات شهدای لشکر کربلای 25 را هم مثل این کتاب بنویسد تا همه از رشادتهای عزیزان شهید ما بخواند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.